Tygodniowy plan pracy

GRUPA BIEDRONKI, PSZCZÓŁKI, WIEWIÓRKI, ŻABKI

tydzień 22 – 26 CZERWCA 2020 roku

JĘZYK ANGIELSKI

Temat: Good Morning Daddy – Dzień Dobry Tato

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- potrafi nazwać członków rodziny

- wie jakich powitań użyć w różnych porach dnia

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, plastycznych,

SPOSÓB REALIZACJI

Dziś poznamy powitania w Języku Angielskim.

Good morning. - Dzień dobry.
Good afternoon.
Dzień dobry (po godzinie 12.00.)
Good evening.-Dobry wieczór.
Good night. Dobrej nocy.

https://youtu.be/7CuZr1Dz3sk

Przypomnij sobie członków rodziny.

https://youtu.be/BSUjPAT4v2c

Ułóż puzzle i nazwij samodzielnie członków rodziny

https://view.genial.ly/5ec02a6e32a04c0d96b72bf8

Zaśpiewaj Tacie, że go kochasz:-)

I love you daddy. Kocham Cię Tato.

https://youtu.be/_DvzMxn3c2s

 

Pokoloruj Kolorowankę i wręcz Tatusiowi

http://partysimplicity.com/wp-content/uploads/2013/01/I-love-you-daddy-coloring-page.jpg

 

Dziękuję Wam za udział w zajęciach. Życzę powodzenia w kolejnym roku szkolnym

 

Pokoloruj i wytnij medal

medal 22 czerwca

Tygodniowy plan pracy

GRUPA BIEDRONKI, PSZCZÓŁKI, WIEWIÓRKI, ŻABKI

tydzień 15 – 19 CZERWCA 2020 roku

JĘZYK ANGIELSKI

Temat: Summer -Lato

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- potrafi nazwać członków rodziny

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, plastycznych,

 SPOSÓB REALIZACJI

Wysłuchaj piosenki

https://www.youtube.com/watch?v=hlzvrEfyL2Y&list=RDhlzvrEfyL2Y&start_radio=1

Dziś poznamy słownictwo z porą roku Lato

Summer - lato

Ice carem – lody

Sunglasses – okulary przeciwsłoneczne

Flip-flops – japonki (klapki)

Hat – kapelusz

Ball – piłka

Bucket – wiaderko

Swimsuit – kostium kąpielowy

Sun – słońce

Camera – aparat

Seashell – muszla

Spróbuj powtórzyć z rodzicem kilka razy, a następnie samodzielnie

Posłuchaj piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI

Pamiętasz wszystkie słówka związane z czynnościam?

summer karty obrazkowe 01

summer karty obrazkowe 02

summer karty obrazkowe 03

summer karty obrazkowe 04

summer karty obrazkowe 05

summer karty obrazkowe 06

summer karty obrazkowe 07

summer karty obrazkowe 08

summer karty obrazkowe 09

summer karty obrazkowe 10

Homework

  1. Znajdź 5 różnic POBIERZ

  2. Pokoloruj obrazek POBIERZ

  3. Ozdób swoje Japonki POBIERZ

51275b314d3f57a973621478e6445be1

1 – blue - niebieski

2 – green – zielony

3 – grey – szary

4 – brown – brązowy

5 – orange – pomarańczowy

6 – blue – niebieski

7 - Yellow – żółty

8 – brown – brązowy

017337aee10baeef09fba6b0f5c07193

b84ef02b34313c188dd8354cda31b465

Źródło: https://www.superteacherworksheets.com/pinterest/pz-summer-color-by-number.html

 

 

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 08 – 12 czerwca 2020 roku

Język Angielski

Temat: Picnic Time – Czas na Piknik

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- potrafi nazwać członków rodziny

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, teatralnych

SPOSÓB REALIZACJI:

Na początek posłuchajcie Piosenki.

https://www.youtube.com/watch?v=4V6Ua0dVOXc

O czym dziś będziemy rozmawiać.

 

Tak, wybieramy się na piknik

 angielski starsze 8 czerwca

Źródło: https://easyenglishland.wordpress.com/2020/05/16/picnic-time-karty-pracy-zabawy-jezykowe-piosenki/?fbclid=IwAR1MJlmXLDmgPuo-h6aFRIaRo6VGxtYQ-Jn--Zw3_LgruPoU4Wx7XcP3CWs

 

apple /apl/ – jabłko

banana /banana/- banan

sandwich /sandłicz/ – kanapka

 orange juice /orendż dzuus/– sok pomarańczowy

 cherries /czeris/ – wiśnie

 cookies /kukiz/ – ciasteczka

 Na koniec wykonamy ćwiczenia utrwalające słownictwo:

  1. Połącz słówka z obrazkiem

  2. Pokoloruj obrazki

  3. Stwórz swój własny piknik

Dla chętnych

Wykreślanka Pobierz

angielski starsze4 8 czerwca

 

Tygodniowy plan pracy

GRUPA BIEDRONKI, PSZCZÓŁKI, WIEWIÓRKI, ŻABKI

tydzień 01 – 05 CZERWCA 2020 roku

JĘZYK ANGIELSKI

Temat: TOYS - ZABAWKI

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- potrafi nazwać członków rodziny

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych,

SPOSÓB REALIZACJI

W tym tygodniu utrwalimy słownictwo związane z czymś co lubicie . Wysłuchajcie piosenki i powiedzcie o czym będziemy rozmawiać.

https://www.youtube.com/watch?v=eb53_Kdc1XI

 

Proszę nauczcie się piosenki

 

Oto słownictwo, którego będziemy się uczyć, ale mam nadzieję, że większość pamiętacie

Lesson3 1

Lesson3 2

Car – auto

Puzzles – puzzle

Train – pociąg

Boat – łódka

Dinosaur – dinozaur

Toys – zabawki

Doll – lalka

Kite – latawiec

Blocks – klocki

Ballon – balon

Ball – piłka

Teddy Bear – miś

 

A teraz powtarzajcie

https://www.youtube.com/watch?v=6Prj5sTNmWE

nagranie wymowy słownictwa do 1:57

 

A teraz utrwalimy pytania i odpowiedzi.

 

Co to jest? - What's this?,

To jest …… - This is ….. / It’s ……

Co to są? - What are they? 

To są …. – They’re …….

Jakiego to jest koloru? - What colour is it? 

To jest ….. – It’s …….

https://www.youtube.com/watch?v=6Prj5sTNmWE – nagranie pytań i odpowiedzi od 3:20

 

Praca domowe – Homework

Activity worksheet no 5 – zaznacz prawidłową zabawkę POBIERZ

Activity worksheet no 2 – zaznacz, która zabawkę widzisz w pudełku POBIERZ

Activity worksheet no 1 – znajdź zabawkę i pokoloruj wg kodu POBIERZ

 

Lesson3 3

 

Lesson3 4

 

Lesson3 8

Dla chętnych

Wytnij poszczególne elementy i złóż. Jaka zabawka powstała. Potrafisz nazwać ją w języku angielski? POBIERZ

Lesson3 9

 

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 24 – 29.05.2020

Język Angielski

Temat: Mother’s Day – Dzień Matki

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- potrafi nazwać uczucia i prezenty z okazji Dnia Mamy

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, plastycznych, teatralnych

SPOSÓB REALIZACJI

Utrwalenie piosenki z ostatnich zajęć

Wprowadzenie słownictwa:

Heart – serce

Love – kocham Cię

Hug – przytulam

Chocolates – czekoladki

Flowers – kwiaty

Card – kartka, laurka

Cake – tort

Gift – podarunek, prezent

https://view.genial.ly/5ec11b0e8e243b0d5a334e15/interactive-image-mothers-day?fbclid=IwAR3nveUVoeNo-z-NHTSCJElNCinoJKjPZR1BNxOj-Zx0_8djGYdwiIY0a0I

 Piosenka dla Mamy – może zaśpiewacie – czekam na filmiki

https://www.youtube.com/watch?v=frYfZYeBO4k

lub

https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo

lub

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng&feature=youtu.be

Mothers Day flashcards 1

Mothers Day flashcards 2

Mothers Day flashcards 3

Mothers Day flashcards 4

Mothers Day flashcards 5

Mothers Day flashcards 6

Mothers Day flashcards 7

Mothers Day flashcards 8

Mothers Day flashcards 9

A teraz pośpiewamy - Piosenka dla Mamy

https://www.youtube.com/watch?v=frYfZYeBO4k

lub

https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo

Praca domowa

Zrób dla mamy medal lub udekoruj ten poniżej.  POBIERZ

33beb38114e1da48fd5a74a4e249fe98

Narysuj w ramce kwiatki dla Mamy  POBIERZ

d2b777b0199e9fe8eed238393c2f8b3d

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 18 – 22.05.2020

Język Angielski

Temat: Family – Rodzina

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- potrafi nazwać członków rodziny

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

 

SPOSÓB REALIZACJI

Utrwalimy Słownictwo związane z członkami rodziny.

Poznanie i nauka piosenki

https://youtu.be/GiRUF7hvWuM

Dog – pies

Cat – kot

Grandma – Grandmother – babcia

Grandpa – Grandfather – dziadek

Mum – mummy – mother – mamusia

Dad – daddy – father – tatuś

Sister – siostra

Brother – brat

Baby – dzidziuś

Family – rodzina

Uncle – wujek

Aunt – ciocia

https://www.youtube.com/watch?v=u9kpdmCtO34&feature=emb_rel_end

Rodzina English 7

Rodzina English 6

Rodzina English 5

Rodzina English 4

Rodzina English 2

493428b20de26750c97df5678216eb8f

Źródło - https://www.fullofideas.pl/2017/01/gry-zabawy-i-pomysy-na-zajecia-o-2/

Na koniec Zaśpiewajmy znaną piosenkę.

https://youtu.be/mjFcrv6Lfx8

Homework – Praca domowa

Narysuj  swoją rodzinę – Drzewo genealogiczne (Family Tree)

Rozwiąż zadania.

family worksheets 1 2

family worksheets 1 3

family worksheets 1 4

family worksheets 1 5

 

 

 

 

 

 

 

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 11 – 15 maj 2020 roku

Język Angielski

Temat: Feelings – uczucia

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

Dziś na zajęciach utrwalimy piosenki

https://youtu.be/fPMjnlTEZwU

https://youtu.be/8-PQ7_yGa08

A na dzisiejszych zajęciach porozmawiamy o emocjach.

Happy - szczęśliwy

Good – dobrze

Sad – smutny

Angry – zły

Scared – przestraszony

Hungry – głodny

Sleepy – śpiący

Thirsty – spragniony

 

 Feelings flashcards 1 1

 

Feelings flashcards 1 2

Feelings flashcards 1 3

Feelings flashcards 1 4

Feelings flashcards 1 5

Feelings flashcards 1 6

Feelings flashcards 1 7

Feelings flashcards 1 8

Feelings flashcards 1 9

 

 

Źródło: https://www.janauczycielka.com/

Naśladujcie emocje, łatwiej będzie Wam je zapamiętać

Tutaj możecie utrwalić słownictwo

https://view.genial.ly/5eafb36747bad90d6e9710d0

 

Piosenka na dziś to

Coś znanego w nowej odsłonie 

https://www.youtube.com/watch?v=QqQ8kdkk0Gg

A tutaj wasza ulubiona piosenka

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

 

ZADANIE DLA CIEBIE

Nagraj filmik – Jak możesz okazać te uczucia

Zaznacz, która emocja będzie ci towarzyszyła w danych sytuacjach J

Jeśli masz możliwość pokoloruj obrazki.

KARTA 1

KARTA 2

KARTA 3

KARTA 4

KARTA 5

KARTA 6

KARTA 7

KARTA 8

 

Źródło: https://www.janauczycielka.com/

 

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 04 – 08 maj 2020 roku

Język Angielski

Temat: Sports vocabulary

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:          

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

Sposób realizacji

W tym tygodniu wzbogacamy słownictwo związane ze sportem. Poniżej, jak co tydzień, znajdują się karty pracy, propozycje zabaw oraz gier, a także piosenki do nauki.

Football [czytamy: futbol]– piłka nożna

Basketball [czyt. basketbol] – koszykówka

Tennis [czyt. tenys] – tenis

Gymnastics [czyt. dżymnastiks] – gimnastyka

Swimming [czyt. słimin] – pływanie

Cycling [czyt. sajklin] – kolarstwo

Cycling oznacza kolarstwo, ale „riding a bike” – jazdę na rowerze.

AKCESORIA SPORTOWE: 

Bike – rower ( bajk)

Ball – piłka ( bol

Racket – rakietka (raket)

swimming cap – czepek ( słiming kap )

slownictwo sport

 

Utrwalenie czasownika modalnego „Can”

Czasownika modalnego „can„, który oznacza „umieć„, „potrafić” lub „móc” używa się:

do wyrażenia zdolności, umiejętności w czasie teraźniejszym

can cant for ability 1 638

Piosenki

https://youtu.be/fPMjnlTEZwU

https://youtu.be/8-PQ7_yGa08

Praca domowa 

Zilustruj swój ulubiony sport.

KARTA 1

KARTA 2

KARTA 3

 

polacz

polacz3

polacz2

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 27-30 kwiecień 2020 roku

 

Temat: Wash your hands – Umyj swoje ręce

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

Sposób realizacji

Utrwalenie piosenki z ostatnich zajęć;

https://www.youtube.com/watch?v=syut1tqUPWQ

Mała rozgrzewka

Posłuchajcie Piosenki – jak myślicie o czym dziś będziemy rozmawiać:

https://www.youtube.com/watch?v=dDHJW4r3elE

Water – woda ŁOTER

Hands – rączki HENDS

Soap – mydło SOŁP

Towel – ręcznik TAUL

Sponge – gąbka SPANDŻ

Bubbles – bąbelki BABELS

Shower – prysznic SZOŁER

Bath – wanna BAF

Tutaj – Flashcard

bath

bubbles

hands

soap

shower

 sponge

soap

towel

water

Tutaj możecie posłuchać i powtarzać 

https://view.genial.ly/5e99c1f9b65e370dac63b7b0

A teraz naśladujemy te czynności – i utrwalamy słownictwo.

Spróbujcie z rodzicami nagrać filmik jak powtarzacie słownictwo i jak naśladujecie te czynności 

Np.:

Take a ............– weź

Turn on the water – Włącz wodę

Open the water - otwórz wodę

Wash your hands – Umyj swoje rączki

Miłej zabawy

Na dzieci, które wraz z rodzicami nagrają filmik czeka nagroda 

Na koniec pokoloruj wybrany obrazek POBIERZ

 4312195c56bbcef1fc3be3154d98d08e

POBIERZ

0bc62ddb29fbb110b176d34a1166385b

Pamiętaj!

micro - organisms are tiny germs

that cannot be seen with our eye

They are also known as viruses,

bacteria and some fungi

 


mikroorganizmy to małe zarazki,

których nie widać naszym okiem

Są również znane jako wirusy,

bakterie i niektóre grzyby

 

 

Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 20 – 24 kwietnia 2020 roku

Język angielski

Temat: Jobs - zawody

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

Sposób realizacji:

Utrwalenie piosenki z ostatnich zajęć:

https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8

 

Proszę aby dziecko powiedziało 1 zdanie co potrafi, a czego nie potrafi. Np.:

I can swim

I can’t Dance

 

Dziś na zajęciach poznamy kilka zawodów 

Teacher – nauczyciel

Policeman – policjant

Pilot – pilot

Nurse – pielęgniarka

Firefighter – strażak

Farmer – rolnik

Doctor – lekarz

Cook – kucharz

Carpenter – stolarz

carpenter

cook

doctor

farmer

firefighter

nurse

pilot

policeman

teacher

3934e13843a2d44471bdf4f1d94a3e76

 

Narysuj zawód, który uważasz za najciekawszy 

Podpisz prace z pomocą rodzica

 

Piosenka na dziś 

https://www.youtube.com/watch?v=syut1tqUPWQ


Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 14 – 17 kwietnia 2020 roku

Język angielski

Temat: I can – I can’t – Potrafię/ Nie potafię.

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

Sposób realizacji:

Utrwalenie słownictwa, które pojawia się na zajęciach :

RUN – BIEGAĆ

WALK – SPACEROWAĆ

JUMP – PODSKOK

SIT DOWN – USIĄDŹ

STAND UP – WSTAŃ

SING – ŚPIEWAĆ

DANCE – TANIEC

RIDE – JAZDA

WAKE UP – OBUDŹ SIĘ

CLAP – KLASKAĆ

SWIM - PŁYWAĆ

Wprowadzenie nowego słownictwa:

I CAN – JA MOGĘ

I CAN’T – JA NIE MOGĘ

PICK UP – PODNIEŚĆ

TOUCH – DOTKNĄĆ

SHAKE – POTRZĄSAĆ

READ – CZYTAĆ

WRITE – PISAĆ

TALK – MÓWIĆ

PLAY – GRAĆ

CLIMB – WSPINAĆ SIĘ

84eb23dc617f35d64cb8bf359525144bf32e46463e833274df16ed2cee39b739

original 4689738 1T M 202 The Five Senses Posters ver 2

talk

verbs can flashcards 1verbs can flashcards 3

Słownictwo należy utrwalać poprzez wykonywanie czynności

Czasownika modalnego „can„, który oznacza „umieć„, „potrafić” lub „móc” używa się:

do wyrażenia zdolności, umiejętności w czasie teraźniejszym

can cant for ability 1 638

Piosenka – trochę ruchu ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8

 


Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 06 – 10 kwietnia 2020 roku

Język angielski

Temat: White Easter Bunny – Biały króliczek wielkanocny – nauka rymowanki

 

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

 

Utrwalenie słownictwa i piosenek z ostatnich zajęć:

Flowers – kwiaty

Easter egg hunt – polowanie na jajka wielkanocne

Bunny - królik

Lamb - owieczka

Basket - koszyczek

Easter eggs – jajka wielkanocne

Chick - pisklę

Easter – Wielkanoc

 

Piosenki :

https://www.youtube.com/watch?v=nZLIiq7B85g

https://www.youtube.com/watch?v=qIYd_lKgczE

 

Nauka Wiersza

White Easter Bunny- ( łajt ister bany)

You are so funny - ( ju ar soł fan)

You hop so high - ( ju hop soł hajg)

So don’t be shy - ( soł dont bi szaj)

And hop with us - ( end hop łiw as)

In our class. - ( in or klas)

Tłumaczenie wiersza:

Biały króliczek wielkanocny

Jesteś taki zabawny

Skaczesz tak wysoko

Więc nie wstydź się

I wskocz z nami

W naszej klasie.

 

Chętne dzieci mogą przesłać recytacje wierszyka lub śpiew piosenki na Messengera nauczyciela.

Praca – proszę narysować lub wydrukować pisankę – dziecko ma ją samodzielnie ozdobić.

JAJO


Tygodniowy plan pracy

GRUPA Biedronki, Pszczółki, Wiewiórki, Żabki

tydzień 30 marca – 3 kwietnia 2020 roku

Język Angielski - pani Edyta Kacprzak

Temat: Easter is comming – Wielkanoc tuż tuż

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

- rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie

- uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

Sposób realizacji

 

 Sposoby pracy:

- śpiewanie piosenek,

- zabawy słowne,

 

Słownictwo:

Flowers – kwiaty

Easter egg hunt – polowanie na jajka wielkanocne

Bunny - królik

Lamb - owieczka

Basket - koszyczek

Easter eggs – jajka wielkanocne

Chick - pisklę

Easter – Wielkanoc

2 1

3

5

6

Piosenki :

https://www.youtube.com/watch?v=nZLIiq7B85g

https://www.youtube.com/watch?v=qIYd_lKgczE

ZADANIE 1. 

Policz Ile jajek wielkanocnych ukryło się na obrazku:

c5467bd90a7da30389218a2d333b9e46

DLA CHĘTNYCH ZADANIE PLASTYCZNE 

Zdjęcia prac można przesyłać do Pani Edyty Kacprzak poprzez Mesengera

89265637e97969da8e802ca314de9724


PROPOZYCJE DO PRACY W DOMU

 tydzień 23 – 27 marca 2020 roku

Biedronki, Wiewiórki, Żabki, Pszczółki

Przygotowała pani Edyta Kacprzak

 

Temat: Spring is comming – Nadchodzi wiosna

Cele operacyjne wynikające z podstawy programowej:

  • dziecko rozumie bardzo proste polecenia w języku obcym nowożytnym i reaguje na nie
  • dziecko uczestniczy w zabawach, np. muzycznych, ruchowych, plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych

Sposoby pracy:

- śpiewanie piosenek,

- zabawy słowne,

Piosenka dla dzieci:

https://www.youtube.com/watch?v=gAcDUEgMgmY

Słownictwo :

-  TULIPS – TULIPANY

- BEE - PSZCZOŁA

- RAINBOW - TĘCZA

- NEST - GNIAZDO

- BUTTERFLY - MOTYL

- FLOWER - KWIATEK

- LADYBIRD - BIEDRONKA

- SUN – SŁOŃCE

- TREE - DRZEWO

- RAIN - DESZCZ

- SNAIL - ŚLIMAK

beebutterfly 1

dragonflyflower

ladybirdnest

raimbowrain

snailtree

suntulips

A teraz dwa zadania dla Ciebie. 

Zadanie 1. 

Znajdź i policz wszystkie kwiaty na obrazku poniżej. 

kwiaty

Zadanie 2. 

Znajdź i policz wszystkie słońca. 

slonca

Do zobaczenia na kolejnych zajęciach.